Tiedote ylläpidolta:

Elektroniikkafoorumi sulkeutuu tietoturva ongelmien takia.
Käyttäjien tietoja (yv:t, sähköpostiosoite ja salasanan hash) on saattanut vuotaa vääriin käsiin.

Foorumi on asettettu vain luku tilaan. Vanhoja keskusteluja voi lukea palvelinsopimuksen päättymiseen asti.
Tietokannasta on poistettu kaikki salasanat, sähköpostiosoitteet ja yksityisviestit.

Jos haluat saada omat yksityisviestisi, lähetä sähköpostia yllapito@elektroniikkafoorumi.com
samasta sähköpostista mikä oli foorumin tiedoissa niin voin kaivella niitä varmuuskopioista.

Mielenkiintoni foorumin ylläpitoon on viime vuosina ollut vähäistä jo muutenkin joten tähän on hyvä lopettaa.
Kiitokset kaikille käyttäjilla ja pahoittelut mahdollisista ongelmista.

Päivitys: Näyttäisi siltä että mahdollinen vuoto koski vanhaa phpBB2 tietokantaa,
joten helmikuuta 2012 uudemmat tiedot pitäisi olla turvassa.

-Lahha
yllapito@elektroniikkafoorumi.com


LED Battery State Charge Indicator Meter

Täällä aloittelijat voivat kysyä apua elektroniikkaan liittyviin ongelmiin.

Valvoja: Moderaattorit


Uusi jäsen
Uusi jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: La Maalis 22, 2014 15:46
ViestiLähetetty: La Kesä 18, 2016 23:24
Ostinpa em. mittarin eli tälläsen: http://www.ebay.com/itm/291236353123 miten ihmeessä toi toimii?
Noista ei oikein aina tiedä kannataako nähdä asennuksen vaivan, niin testasin sitä, minulla on irtonaisena kolme akkua, pari kohtuu kuntoista, 100A ja 72A sekä talvella "kypsynyt" 60A, no otin sen 72A akun liitin mittarin siihen ja se näytti täyttä, yleismittari näytti 12,4V, no kun en muuta keksinyt laitoin akulle H7 polttimon (55W) kuormaksi, jännite laski hiljalleen 12,1V ja jäi siihen kiinanmittari näytti edelleen täyttä, no kun ei tuntunut mitään muutosta tapahtuvan vaihdoin tilalle sen kypsän akun, no siinä oli jännite alle 12V ja kiinanmittari vilkutti punaista tyhjän akun lediä, no laitoin Lidelin akkulaturin kiinni, ja autonakun lataus asentoon, kiinanmittarin ledit alkoivat "juosta" vasemmalta oikealle, latauksen merkiksi, niinkun pitikin, no akkukun on huono niin Lidelin laturin mielestä se tuli hetkessä täyteen, ja lopetti latauksen, silloin kiinanmittarin ledit alkoi näyttämään taas tyhjää akkua, jännite oli noin 12,2-12,4V, sinänsä se toimi aivan oikein, akku on tyhjä, vaikka jännite on korkeampi kun siinä täydessä akussa, jossa kuormana on se H7 lamppu ! Kokeilin vielä sillä 100A akulla, se kun on ilmeisesti vähän tyhjempi kun jännite on matalampi, ja kiinanmittari näytti täyttä, H7 kuormana jännite oli noin 12,0V , ja edelleen se näytti täyttä, niinhän se akku on , mutta mistä helvetistä se kiinan vehje sen tiesi?
Täytyy vielä testailla...

Paluu Apua aloittelijoille

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron